نمدونم چرا گاهی ناخودآگاه میرم متن های قبلیِ چنل و میخونم انگار کل استخون هام خورد میشه دردشو حس میکنم :).
پرایوتِ دتری
نمدونم چرا گاهی ناخودآگاه میرم متن های قبلیِ چنل و میخونم انگار کل استخون هام خورد میشه دردشو حس میک
یکم دیگه ادامه بدم باید کل شب و با تب عصبی بگذرونم.
پرایوتِ دتری
یه روزی تو کسیو پیدا میکنی که دوستت داشته باشه ولی الان بگیر بخواب.
ولی الان بگیر بخواب :)
کار دنیا هم عجیبه ها شیش ماه پیش به خدا التماس میکردم یه شب گریه نکنم الان التماس میکنم فقط یه شب گریه کنم هعی؛
پرایوتِ دتری
الانم خوبم چشام الکی شلوغش میکنن
الانم خوبم چشام الکی شلوغش میکنن²