eitaa logo
پرایوتِ دتری
93 دنبال‌کننده
442 عکس
238 ویدیو
1 فایل
اینجا ؟ یه پناه امن برای من . ای غریبه‌ی آشنا، جهان بعدی قول بده پشت منی! :) بر من ببخش ‌. . - اگر نوشته‌هایم تورا یاد کسی می‌اندازد . کپی ؟! اصلا .
مشاهده در ایتا
دانلود
لطفا.
وقتی غم فشار میاره درمانم فقط خوابه
امیدوارم تو خوابم نیای
شبتون بی‌اشک :)
به قول عباس معروفی: زمانی از دست دادن برایِ من فاجعه بود. بعدها، آنقدر از دست داده بودم که به مرور یاد گرفتم‌ دیگر چیزی برای از دست دادن، ندارم.
‌برنده کسیه که می‌تونه با آدمای تموم شده خدافظی کنه.
احتیاج دارم به یه خوشحالی از ته دل.
بوی معرفت بدید عطر میپره...
بلاخره یه روزی میپذیری و میگذری از همه نبودن‌ها، نشدن‌ها، نخواستن‌ها، رفتن‌ها،تموم شدن و نا امید شدن‌ها بدون اینکه دیگه دلیلش برات مهم باشه.
دوام آوردن، گاهی پذیرفتن نیست؛ ناچار بودن است.
میچرخه زمونه، اینجور نمیمونه.
اره خیلی خوابم میاد و خستم اما حوصله ندارم بخوابم میفهمی چی میگم ؟