پرایوتِ دتری
فرداش🙂💔..
غرورتون و برا عزیزانتون بزارید زیر پاتون ضرر نمیکنید نزارید حسرتش یه عمر به دلتون بمونه.
هدایت شده از آنِمن.
ایرانم !
چگونه است که چنین حادثه هایی را به چشم دیده ای ، اما هنوز پا برجایی ؟
چگونه است که پلنگان وحشی ، مدام قلبت را می خراشند ، اما هنوز پا برجایی ؟
چگونه است که توانسته ای بدینگونه مقاوم بایستی ، در حالی که وجودت زخم خورده از همگان است ؟
به من بگو که چگونه توانسته ای ...
#ایرانمتسلیت.
مینویسم نگید نگفتی.
اگه زنده موندیم ، شک ندارم سال جدید چند برار بدتر از امساله.
هدایت شده از پرایوتِ دتری
وقتى یه نفر تو خانواده فوت میكنه ، خانوادهاش
اون سال عيد ندارن، امسال یه ايران عيد نداره ..