مینویسم نگید نگفتی.
اگه زنده موندیم ، شک ندارم سال جدید چند برار بدتر از امساله.
هدایت شده از پرایوتِ دتری
وقتى یه نفر تو خانواده فوت میكنه ، خانوادهاش
اون سال عيد ندارن، امسال یه ايران عيد نداره ..
پرایوتِ دتری
وقتى یه نفر تو خانواده فوت میكنه ، خانوادهاش اون سال عيد ندارن، امسال یه ايران عيد نداره ..
امسال ، سال مرگ بود ، مرگ بیگناهان.
هدایت شده از در عمق سکوت .
من دیگه توی هیچ زمینهای با هیچکس نه علاقه به بحث کردن دارم نه اصلا توانشو دارم. مثلا الان یکی بیاد بهم بگه تو سگی میگم درسته داداش، هاپ.