هدایت شده از آنِمن.
اگر فکر میکنید در این اوضاع ؛
کسی با پیام شما امیدوار میشود ، دریغ نکنید . شاید کسی در یکی از گوشه های این دنیا ، دلش به شما خوش باشد . مراقب دل یکدیگر باشیم :)
-قسم به مردماني که دچار زخمهايِ بسیاري از وطن و کشورشان هستند،
اما با اینحال علاقهاي بيحد و مرز به وطنشان دارند.
از تمام احساساتم خسته ام؛
در آغوشم بگیر و برایم داستانی تعریف کن که مرا به خوابی بدون بیداری فرو ببرد . . .
پرایوتِ دتری
ــــــــ ـــــ ـــ - شاید فردایی در کار نباشه ( : ┊↝⊹
همین الان بهش پیام بده 💔 :)