تو یادش خواهی افتاد، وقتی آهنگ مورد علاقش اتفاقی پلی بشه، تو یادش خواهی افتاد، وقتی یکی از کنارت رد بشه که بوی عطرش شبیه اون باشه، تو یادش خواهی افتاد، وقتی اتفاقای زیادی برات افتاده و نیست که براش تعریف کنی، او یادت خواهد افتاد، وقتی کسی نتونه اندازه تو دوسش داشته باشه.
ولی اون بخشی از من که داره از آدما فاصله میگیره و حوصلهی هیچکسو نداره، دیگه خیلی داره بزرگ میشه.
هدایت شده از آنِمن.
نگرانم . . .
نگران دوستانم ؛
نگرانم خانواده ام ؛
نگران تو :)