بلاخره یه روزی میپذیری و میگذری از همه نبودنها، نشدنها، نخواستنها، رفتنها،تموم شدن و نا امید شدنها بدون اینکه دیگه دلیلش برات مهم باشه.
اصلا حوصله این روزا رو ندارم اگه میتونستم این قسمت از زندگی و میزدم جلو اصلا تجربه نمیکردم اما نمیشه مجبورم بگذرونم..