آنقدر خود بدبختی های رفیقام زیاده دیگه روم نمیشه برم از بدبختی خودم براشون بگم هعی زندگی 🦦.
خدایا حالا تو هی آدم اشتباه بفرست تو زندگیم تا منم یکیشو برات پس بفرستم بفهمی دنیا دست کیه.
یه سری موقع ها بهتره کر باشی و نشنوی کور باشی نبینی؛
گاهی یه سری حرف ها و دیدن یه سری چیزا تموم وجودتو نابود میکنه.
هدایت شده از Dance dream
تا یکیو پین میکنی،گند میزنه.
تا به یکی اعتماد میکنی،گند میزنه.
تا به یکی احترام میذاری،گند میزنه.
تا یکیو با اسم قشنگ سیو میکنی،گند میزنه.
تا یکیو توی دلت از بقیه جدا میکنی،گند میزنه.
هدایت شده از Dance dream
با احساساتت زندگی کنی کلی ضربه میخوری؛ با منطقت زندگی کنی حسرتش میمونه به دلت.
_ مرا جوری در آغوش بگیر که انگار فردا میمیرم...
+ و فردا چطور؟
_جوری در آغوشم بگیر که انگار از مرگ بازگشتهام...
دیر سین زدن و سین زدن و جواب ندادن نشونه شعور شخصیته با این کارا پایین نیارینشون.