_ مرا جوری در آغوش بگیر که انگار فردا میمیرم...
+ و فردا چطور؟
_جوری در آغوشم بگیر که انگار از مرگ بازگشتهام...
دیر سین زدن و سین زدن و جواب ندادن نشونه شعور شخصیته با این کارا پایین نیارینشون.
بگذار کسی نداند که چگونه من
به جای نوازش شدن، بوسیده شدن، گزیده شده ام!
بگذار هیچ کس نداند ، هیچ کس.
اونی که با دیدن تکستش خوشحال میشدی یه روز بلاکت میکنه پس هیجان زده نشو وقتی بهت تکست میده.