_ مرا جوری در آغوش بگیر که انگار فردا میمیرم...
+ و فردا چطور؟
_جوری در آغوشم بگیر که انگار از مرگ بازگشتهام...
دیر سین زدن و سین زدن و جواب ندادن نشونه شعور شخصیته با این کارا پایین نیارینشون.
بگذار کسی نداند که چگونه من
به جای نوازش شدن، بوسیده شدن، گزیده شده ام!
بگذار هیچ کس نداند ، هیچ کس.
اونی که با دیدن تکستش خوشحال میشدی یه روز بلاکت میکنه پس هیجان زده نشو وقتی بهت تکست میده.
پرایوتِ دتری
همیشه حسرت ....... میمونه تو دلم هعی عیبی ندارع🫂:)
وقتی مردم سبزه و گل هایی که دور ور قبرم در میان بوی اون حسرت و میدن.