پرایوتِ دتری
همیشه حسرت ....... میمونه تو دلم هعی عیبی ندارع🫂:)
وقتی مردم سبزه و گل هایی که دور ور قبرم در میان بوی اون حسرت و میدن.
هدایت شده از -آیمآه؛
جوری حالم خوب نیست، که دلم یه بغل میخاد که چندین ساعت توش گریه کنم...
پرایوتِ دتری
از میزان ناراحتیم بخوام بگم، انگار قلبم ایرانه؛
انگار قلبم ایرانه.
نه به اینکه نمیاد نمیاد نمیاد نه به اینکه موقع ای میاد که اصلا شرایطش نیستتت پوفف.
پرایوتِ دتری
جوری که دارم ادامه میدم.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا