eitaa logo
پرایوتِ دتری
93 دنبال‌کننده
444 عکس
238 ویدیو
1 فایل
اینجا ؟ یه پناه امن برای من . ای غریبه‌ی آشنا، جهان بعدی قول بده پشت منی! :) بر من ببخش ‌. . - اگر نوشته‌هایم تورا یاد کسی می‌اندازد . کپی ؟! اصلا .
مشاهده در ایتا
دانلود
به عنوان کسی که کار خاصی هم نمی‌کنه، زیادی نیاز به استراحت دارم.
اگه روانمو‌ نوشابه در نظر بگیری آدما قرص نعناعن‌ .
- به خویش مینگرم و بغض میکنم... دیگر دلی نمانده در میانِ پیکرم:))))
توقع بود بفهمی ، نه اینکه بفهمونمت.
دوست دارم تو را بخندانم، به جای‌ تمام کسانی که برای‌شان گریسته‌ای.
پرایوتِ دتری
غـم بی كس شدن و رنج یتیمان به كنار . . چاه امشب زِ غم دوری يارش چه كند💔؟
فرقش شکافت ، رُکنِ زمین و زمان شکست یک ضربه زد ولی، کمر ِآسمان شکست!
بنظرم قشنگ‌ترین حرف به یه آدم میتونه این باشه که "من کنار تو، خود واقعیمم" آدم کنار هرکسی نمیتونه خود واقعیش باشه.
شبتون بی اشک :)
خانواده‌ای که تو برای خودت می‌سازی خیلی مهم‌تر از خونواده‌ایه که توش به دنیا اومدی.
می‌گفتم نمی‌خواهم با او در ارتباط باشم اما هرگاه نامه‌ای به دستم می‌رسید آرزو داشتم از طرف او باشد.🩵
اوم.
همونی که چاوشی میگه : حتى تو شادترین لحظه ها هیچکی اندازه من غمگین نیست....