بنظرم قشنگترین حرف به یه آدم
میتونه این باشه که "من کنار تو،
خود واقعیمم" آدم کنار هرکسی
نمیتونه خود واقعیش باشه.
خانوادهای که تو برای خودت میسازی خیلی مهمتر از خونوادهایه که توش به دنیا اومدی.
میگفتم نمیخواهم با او در ارتباط باشم
اما هرگاه نامهای به دستم میرسید
آرزو داشتم از طرف او باشد.🩵
نابود کنندهترین حس دنیا؟
اونقدری که تو دوست داری باهاش حرف بزنی، اون دوست نداره.
پرایوتِ دتری
از همون بچگی هم منطقی بودم وقتی کسی میگفت این کار انجام بده /نده فلان جا نرو /برو و... میگفتم اول
همش فکر میکردم وقتی با ترس هام رو به رو بشم دیگه اون ترس میریزه و تمام میشه و درست بود ..
بزرگ ترین ترس زندگیم از دست دادن عزیزانم بود
و از دست دادم
من دیگه از ،از دست دادن هیچ کسی ترسی ندارم اما ، هنوز تمام نشد.
همین موضوعِ نترسیدن از، از دست دادن بیشتر از قبل غمگینم میکنه.
خلاصه امیدوارم هیچ وقت آنقدر قوی نشید که ترسی از ،از دست دادن عزیزانتون نداشته باشید.
#ازمن
اینایی که عاشق بودن و پارتنرشون کشته شده رو میبینم با خودم میگم کاش من میرفتم
حداقل من چشم عاشقی نداشتم که برام اشک بریزه :)