eitaa logo
پرایوتِ دتری
93 دنبال‌کننده
445 عکس
238 ویدیو
1 فایل
اینجا ؟ یه پناه امن برای من . ای غریبه‌ی آشنا، جهان بعدی قول بده پشت منی! :) بر من ببخش ‌. . - اگر نوشته‌هایم تورا یاد کسی می‌اندازد . کپی ؟! اصلا .
مشاهده در ایتا
دانلود
منم غم تو ؟ الهی که غم نداشته باشی :)
رفقا التماس دعا..
زمین مهربونه ، یه شب بالاخره بغلم می‌کنه و دیگه بعدش هیچ صبحی بیدار نمی‌شم : )
درد داشت.
ایران تو را کجا بکارم ، که گل بدهی نه زخم؟
بزرگسالی این شکلیه! گاهی تصمیم هایی میگیری که باید با غمش کنار بیای‌.
پس از یک انتظار طولانی، حتی اگر بتوانی هم دیگر نمی خواهی.
به کسی که برایت نمی‌نویسد، مزاحمِ روزهایت نمی‌شود، درباره‌ات نمی‌خواند، مهم‌ترین تاریخ‌های تو را حفظ نمی‌کند و زندگی‌ات را پُر از کارهای شگفت‌انگیز نمی‌کند، وابسته نشو.
00:00
آدم ها تمام نمی‌شوند.آدم ها نیمه‌شب،با همه‌ی آنچه در پس ذهن تو برایت باقی گذاشته‌اند،به تو هجوم می آورند.