زمین مهربونه ، یه شب بالاخره بغلم میکنه و دیگه بعدش هیچ صبحی بیدار نمیشم : )
به کسی که برایت نمینویسد، مزاحمِ روزهایت نمیشود، دربارهات نمیخواند،
مهمترین تاریخهای تو را حفظ نمیکند و زندگیات را پُر از کارهای شگفتانگیز نمیکند، وابسته نشو.
آدم ها تمام نمیشوند.آدم ها نیمهشب،با همهی آنچه در پس ذهن تو برایت باقی گذاشتهاند،به تو هجوم می آورند.