آدم ها تمام نمیشوند.آدم ها نیمهشب،با همهی آنچه در پس ذهن تو برایت باقی گذاشتهاند،به تو هجوم می آورند.
بله ، ما غمگینیم ، میدانم ،
ولی همین است که هست.
شاید نسل بعد بتوانند از چیزهای شاد هم بگویند.
هدایت شده از پرایوتِ دتری
زنده میمونم عزیزم اما هیچکس نمیدونه
چه چیزهایی رو دارم تجربه میکنم و دم نمیزنم.