بله ، ما غمگینیم ، میدانم ،
ولی همین است که هست.
شاید نسل بعد بتوانند از چیزهای شاد هم بگویند.
هدایت شده از پرایوتِ دتری
زنده میمونم عزیزم اما هیچکس نمیدونه
چه چیزهایی رو دارم تجربه میکنم و دم نمیزنم.
پرایوتِ دتری
متاسفانه تصمیمی که به صلاحم بود خیلی غمگینم کرد خیلی زیاد.
نه برا دو سه روز یه عمر غمگینم کرد.