هدایت شده از پرایوتِ دتری
زنده میمونم عزیزم اما هیچکس نمیدونه
چه چیزهایی رو دارم تجربه میکنم و دم نمیزنم.
پرایوتِ دتری
متاسفانه تصمیمی که به صلاحم بود خیلی غمگینم کرد خیلی زیاد.
نه برا دو سه روز یه عمر غمگینم کرد.
پرایوتِ دتری
غـم بی كس شدن و رنج یتیمان به كنار . . چاه امشب زِ غم دوری يارش چه كند💔؟
لطفاً هیچ وقت روتو از کسی که جز تو کسی و نداره برنگردون باشه ؟ :)
اما عزیز من، دوستداشتن آدمها یعنی خواستن آنها به همان شکلی که واقعاً هستند:
تیره، زیبا، زخمی، شکسته، ادامهدهنده…