پرایوتِ دتری
غـم بی كس شدن و رنج یتیمان به كنار . . چاه امشب زِ غم دوری يارش چه كند💔؟
لطفاً هیچ وقت روتو از کسی که جز تو کسی و نداره برنگردون باشه ؟ :)
اما عزیز من، دوستداشتن آدمها یعنی خواستن آنها به همان شکلی که واقعاً هستند:
تیره، زیبا، زخمی، شکسته، ادامهدهنده…
ما برای خیلی چیزها برنامه ریزی میکنیم، اما در نهایت، زندگی از فیلمنامهای که خدا نوشته پیروی میکنه.