پرایوتِ دتری
لعنتی چرا بی دلیل داری خودتو جر میدی.
دو دیقه خوشحال شدم که ولم کرد باز اومد :/
تا ابد من مدیون خدا بابت فرستادن این فرشته تو زندگیمم
و همچنین مامانم مدیون اون فرشتس بابت اینکه نبود الان بجا بچش سنگ قبرم و بغل میکرد.
#خودشمیدونه
پرایوتِ دتری
تا ابد من مدیون خدا بابت فرستادن این فرشته تو زندگیمم و همچنین مامانم مدیون اون فرشتس بابت اینکه نبو
ولی هر کسی به همچین فرشته ای تو زندگیش نیاز داره.
پسره توئیت گذاشته بود :
± اوج غم ?!
وقتی می فهمی به اندازه ای ك فکر میکردی ، برای آدم مورد علاقت مهم نیستی : ) '