دلم میخواد باهات حرف بزنم ولی دیگه بهانه هام تموم شدن ؛
میشه خودت پیام بدی ?!('
پرایوتِ دتری
دوستم وقتی عصبی ترین ورژن خودمم به روایت تصویر : اصن😐🤣🤣💘
اما من از همین الان دلم تنگید💔.