eitaa logo
پرایوتِ دتری
95 دنبال‌کننده
440 عکس
238 ویدیو
1 فایل
اینجا ؟ یه پناه امن برای من . ای غریبه‌ی آشنا، جهان بعدی قول بده پشت منی! :) بر من ببخش ‌. . - اگر نوشته‌هایم تورا یاد کسی می‌اندازد . کپی ؟! اصلا .
مشاهده در ایتا
دانلود
به کل از ورژن عصبانی خودم متنفرم.
اون ورژن منطقی و فهمیدِم یه جوری حقیقت و با بی رحمی می‌زنه تو صورتم از به دنیا اومدنم پشیمون میشم.
هدایت شده از در عمق سکوت .
بنظرم سالی که با غروب جمعه شروع میشود قراره دردناک تر از سالی باشد که غم هایش را با غروب جمعه پایان میدهد. [این یعنی بدبختی جدید]
شکایتی‌از‌شمشیر‌دشمن‌نیست، دلگیرم‌از‌برادرانی‌که‌مرا‌مانند‌یوسف‌فروختند.
به تعداد وقت هايي كه خبر از احوال تو نيست، فكرم به تو وصل ميشود و تنها نسخه اي كه ميتوان براي كلك اين روح مريضم پيچيد، اين است؛ كه غم از تو دور باد و دردت به سر من.
این روز ها هر گوشه از قلبم برای پاره های تنم در جای جای این وطن که از من دورند بدجور درد میکند..
قانع بودیم اما تحمل اینهمه رنج ، جانی دوباره می‌خواست .
حوصله توضیح دادن هیچی رو ندارم هرچی که شما میگین درسته.
اين روزها از تهران هم اسيب پذير و زخمي ترم
- رفتن‌ کار ساده‌ ایست . . . در حالی‌ که فراموش‌ کردن‌ ، انقلابی‌ست‌ بزرگ