دوتا چیز از این سال نحس به هیچ وجه یادم نمیره!
یکی درس هایی که داد.
یکی هم آدم هایی که کنارم بودند.
پرایوتِ دتری
دوتا چیز از این سال نحس به هیچ وجه یادم نمیره! یکی درس هایی که داد. یکی هم آدم هایی که کنارم بودند.
آدم های که باعث پیر شدم شدن؟!
لایقت به یاد موندن و ندارن دور ریخته شدن از قلب و مغزم🤝.
نمیدونم تجربه کردین یا نه
اما انقدر تو سرم با ادم ها دعوا کردم واقعا مغزم درد میکنه.