نمیدونم تجربه کردین یا نه
اما انقدر تو سرم با ادم ها دعوا کردم واقعا مغزم درد میکنه.
مرگ خیلی ترسناکه ، یعنی اون ادم قهر نکرده کات نکرده ، مهاجرت نکرده ، حتی خونش هم یه شهر دیگه نیست ولی دیگه وجود نداره اون مرده و هرکاری هر آرزویی هم کنی برنمیگرده.