پرایوتِ دتری
روانشناسی میگه: وقتی چیز دردآوری رو بیان نمیکنی و جلوی گریهت رو میگیری باعث میشی به مرور بقیه اعضای
سکوت نکنید..
حتی شده با دیوار اتاق تون حرف بزنید اما سکوت نکنید.
چه عجب بعد چندماه یه سری بهم زدی..
من حتی دیدن پیامتو تو خواب هم میپذیرم و تو حتی اونم ازم دریغ میکنی :) .
پرایوتِ دتری
اگه به مو رسید خودتون پاره کنید بره.
اگه ارزش داشت به مو نمیرسید.
امسال نه حوصله شو نه روانی برا تبریک گفتن دارم، نمیدونم میخواید ناراحت هم بشید ، بشید چیکار کنم نمیتونم.