پرایوتِ دتری
اگه به مو رسید خودتون پاره کنید بره.
اگه ارزش داشت به مو نمیرسید.
امسال نه حوصله شو نه روانی برا تبریک گفتن دارم، نمیدونم میخواید ناراحت هم بشید ، بشید چیکار کنم نمیتونم.
حتی حوصله ندارم یه متن طولانی از تجربیاتم از سال ۱۴۰۴ که یه روز مونده تمام شه بنویسم بزارم برا یادگاری
بودید ؟؟ خیلی ممنون تا عمر دارم مدیونم
نبودید ؟؟ چه بهتر..
والا خب.