غمم و گین میکنه اینکه نمیتونم بهت پیام بدم و سال جدید و تبریک بگم
حوصله تبریک به هیچکس و ندارم اما کاش تو بودی و من..
دیدی وقتی شمع روشن میکنی، دستهات رو دورش میگیری که باد خاموشش نکنه؟
یه ذره امید ته دلم مونده، با دستهای لرزون نگهاش داشتم، چون اگه اون خاموش بشه، منم دیگه خاموش میشم.
سال خیلی سختی بود برام..
تا الان سخت ترین سال عمرم بود
خیلی چیزا از دست دادم خیلی چیزای با ارزش تر به دست آوردم
خیلی هارو شناختم ..
خیلی ها خودشون ثابت کردن
اونایی که واقعی بودن، هنوز هستن..
اون فیک ها هم تا لحظات دیگه کلا خاک میشن
و از خدا ممنونم که با اینکه سال بدی بود یه آدمایی آورد تو زندگیم که به زنده بودن ادامه دادن امید داشته باشم.
#بماندیادگاریاز1404
#ازمن