من در شادترین لحظه های ِ زندگی ام نیز ، یک اندوه خاص ، در جایی از وجودم حس میکردم.
شما چه میدانید از درد درون آدمها،
بعضی حرفها، بعضی قضاوت ها بغض میشود و گلوی انسان را میدرد ..
و گاهی جان انسان را میگیرد
هرجا دست بر قضاوت بردی، دنیا آنقدر میچرخد که خودت را به آن درد دچار کند. :)