امیدوارم هر غمی که تو دلته آنقدر بزرگ نباشه که بدنت شروع کنه به واکنش نشون دادن.
پرایوتِ دتری
همه چی خوبه نشستی داری چایی میخوری یهو زخم های گذشته سر باز میکنند.
تمامِ پنجره هايِ قلبم را بستهام،
این اندوه از کجا ميآید؟
مهم ترين درسى که زندگی به من آموخت :
مهم نيست پیوند چقدر عميق باشد ،
آدم ها ميتوانند يك شبه غریبه شوند..
پرایوتِ دتری
ولی چطور میتونه این همه بدی تو قلب یک انسان ریشه کنه؟!.
واقعا این همه..
حتی تماشاش هم داره اذیتم میکنه..
عمیقاً نیاز دارم برم..
نمیدونم کجا اما برم دور از آدما دور از هر چی تو این دنیا.