پرایوتِ دتری
امشب تو چند ساعت ده سال پیر شدم؛ ارزششو داشت ؟! :)))
بله..
انگار خیلی ارزشش بیشتر از منه...
مهم نیست میگذره دیگه
منم بلدم وارد رابطه بشم ولى پيدا كردن كسی كه مثل سگ خيابونى هرروز با يه نفر نباشه، سخته.