بعضی روزا دوست دارم بزنم تو گوش بعضیا بگم خیلی چیزا رو میفهمم اما به روتون نمیارم، احساس زرنگی نكنين.
خوشبختانه یا متاسفانه خیلی وقته چیزی به اسم,ترس از دست دادن آدمها توی من مُرد.
هروقت فکر کردی هیشکی دوست نداره
یه نگاه به چشمای من موقع حرف زدنت بنداز، باشه؟
درد اینجاست که جایگاهی که تو برای طرف
تعیین کردی با جایگاهی که اون فرد برای تو
انتخاب کرده خیلی فرق میکنه.