آدما میتونن بهت بگن طاقت دیدن ناراحتیت رو ندارم ولی قلبت رو بشکنن، میتونن بگن بدون تو نمیتونن و درنهایت خودشون ترکت کنن، آدما میتونن قول موندن بدن ولی در یک چشم به هم زدن یه جوری تنهات بذارن و برن که انگار هیچوقت نبودن:)))
راستش زمان چیزیو درست نمیکنه فقط ما به اون چیزی ک هست عادت میکنیم دراصل درست نمیشه
ما عادت میکنیم.
و هنگامِ متلاشی شدن استخوان هایم در زیر خاک ، باز به دوست داشتنت ادامه میدهم.