پرایوتِ دتری
پارسال سلامت روانمو از دست دادم امسال سلامت جسمانی مو از دست میدم.
همین شروع سال پنجاه درصدش و از دست دادم...
پرایوتِ دتری
همین شروع سال پنجاه درصدش و از دست دادم...
نود و نه درصد دردام همه از عصابه و عصبیه.
درد عصبی اینجوریه که نه با قرص خوردن نه با دکتر رفتن نه با عمل کردن با هیچی خوب نمیشه جز اعصاب و روان آروم که الان کمیاب ترینه.
اما از من میشنوید هیچ وقت سکوت نکنید
حرف بزنید نه با آدم ها مجبور نیستید با آدم ها حرف بزنید آدم های کمی پیدا میشن که غمتون براشون مهم و ناراحت کننده باشه ..
اکثراً یا خوشحال میشن یا براشون مهم نیست یا سواستفاده میکنند بگذریم اصل مطلب اینا نیست..
اصل مطلب اینه که سکوت کردن و قورت دادن حرفا همه شون کم کم انباشته و به درد های عصبی تبدیل میشن که خیلی عذاب دهنده تر از دردِ روحیه
شده با دیوار اتاق تون حرف بزنید گریه کنید اما سکوت نکنید..
سکوت آنقدر ها که فکرشو میکنید هم خوب نیست گاهی موجب درد های کشنده ای میشه که..
سکوت نکنید :)))
چقدر خوب بود هفته ی اول عید وقتی از گوشی دور بودم..
همه چی زیر سر این گوشیه باز دردام شروع شد تف.