eitaa logo
پرایوتِ دتری
93 دنبال‌کننده
444 عکس
238 ویدیو
1 فایل
اینجا ؟ یه پناه امن برای من . ای غریبه‌ی آشنا، جهان بعدی قول بده پشت منی! :) بر من ببخش ‌. . - اگر نوشته‌هایم تورا یاد کسی می‌اندازد . کپی ؟! اصلا .
مشاهده در ایتا
دانلود
هعب.
پرایوتِ دتری
همین شروع سال پنجاه درصدش و از دست دادم...
نود و نه درصد دردام همه از عصابه و عصبیه.
درد عصبی اینجوریه که نه با قرص خوردن نه با دکتر رفتن نه با عمل کردن با هیچی خوب نمیشه جز اعصاب و روان آروم که الان کمیاب ترینه.
اما از من می‌شنوید هیچ وقت سکوت نکنید حرف بزنید نه با آدم ها مجبور نیستید با آدم ها حرف بزنید آدم های کمی پیدا میشن که غمتون براشون مهم و ناراحت کننده باشه .. اکثراً یا خوشحال میشن یا براشون مهم نیست یا سواستفاده میکنند بگذریم اصل مطلب اینا نیست.. اصل مطلب اینه که سکوت کردن و قورت دادن حرفا همه شون کم کم انباشته و به درد های عصبی تبدیل میشن که خیلی عذاب دهنده تر از دردِ روحیه شده با دیوار اتاق تون حرف بزنید گریه کنید اما سکوت نکنید.. سکوت آنقدر ها که فکرشو میکنید هم خوب نیست گاهی موجب درد های کشنده ای میشه که.. سکوت نکنید :)))
وای ایتا وایییی این همه آدم نتونستن تو آخر منو دیونه می‌کنی 🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
زندگی این طوریه که یا به حرف مامان گوش میدی یا ضربه‌ شو میخوری.
آقای جنگنده اجازه بدین در بالکن رو باز کنم بیاید داخل.
اجازه نده هیچکس روزت رو خراب کنه این روز توعه، خودت خرابش کن
به عنوان یه ایرانی تا الان ، فقط حمله زامبی هارو ندیدم.
چقدر خوب بود هفته ی اول عید وقتی از گوشی دور بودم.. همه چی زیر سر این گوشیه باز دردام شروع شد تف.
می‌بوسیدی اما ..
من همه چیزم بهم خورد تاتنم ب تنش خورد.