سرماخوردگی باعث شد نتونم تو تعطیلی یه غذای خوشمزه برای خودم درست کنم و لذت ببرم👩🏻🦯.
وقتی آدم یک نفر را دوست داشته باشه بیشتر تنهاست چون نمیتونه به هیچکس جز همون آدم بگه که چه احساسی داره.
سکوت، آخرین تلاش برای گفتن همهی چیزهایی است که وقتی صحبت میکردیم نمیفهمیدند.
میخواهم از خودم به شدت مراقبت کنم، حداقل به همان شدتی که از آدمهای دیگر زندگیام مراقبت میکنم.