وقتی آدم یک نفر را دوست داشته باشه بیشتر تنهاست چون نمیتونه به هیچکس جز همون آدم بگه که چه احساسی داره.
سکوت، آخرین تلاش برای گفتن همهی چیزهایی است که وقتی صحبت میکردیم نمیفهمیدند.
میخواهم از خودم به شدت مراقبت کنم، حداقل به همان شدتی که از آدمهای دیگر زندگیام مراقبت میکنم.
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چه امام حسینیی هستی تو ؟!.
#چندکلامحرفحق
اگه راحت میتونید نفس بکشید همین الان خدارو شکر کنید🦦.
من سه روزه بینیم کیپه از دهن نفس میکشم دارم شکنجه میشم بخدا 🗿💔💔🤌🏻.
- بعضی از دعواها اصلاً مال اون لحظه نیستن، مال وقتاییه که گفتی "عیبی نداره" ولی عیب داشته.