eitaa logo
پرایوتِ دتری
93 دنبال‌کننده
444 عکس
238 ویدیو
1 فایل
اینجا ؟ یه پناه امن برای من . ای غریبه‌ی آشنا، جهان بعدی قول بده پشت منی! :) بر من ببخش ‌. . - اگر نوشته‌هایم تورا یاد کسی می‌اندازد . کپی ؟! اصلا .
مشاهده در ایتا
دانلود
اگه راحت میتونید نفس بکشید همین الان خدارو شکر کنید🦦. من سه روزه بینیم کیپه از دهن نفس میکشم دارم شکنجه میشم بخدا 🗿💔💔🤌🏻.
- بعضی از دعواها اصلاً مال اون لحظه نیستن، مال وقتاییه که گفتی "عیبی نداره" ولی عیب داشته.
00:00
نمی‌دونم چرا اما از بچگی تو فاز عشق و عاشقی بودم زیاد دنبال این چیزا بودم البته که گاهی هنوزم.. همیشه وقتی یکی و میدیدم جدا میشد یا آهنگ گوش میدادم خواننده از رابطه‌ی تمام شدش میخوند خیلی دلم می سوخت از ته دل ها مریض میشدم حالم بد میشد وقتی به حال شون به اینکه عاشق بشی و بند بند وجودت وابسته به یه فرد دیگه بشه حالا به هر دلیلی ازش جدا بشی فکر میکردم، نفسام تنگ تر میشد گاهی براشون گریه میکردم مادرم یه حرفی قشنگی داره همیشه هم میگه ، میگه اگه دلت برا کسی واقعا بسوزه بلایی که سرش اومد سرت میاد.. اون چیزایی که با فکرشون نفسم بند می اومد به مرور تجربه شدن و فهمیدم از یه جایی به بعد آنقدر قویی میشی که هیچی برات آنقدر سخت به نظر نمیاد که با فکر بهش نفسات تنگ تر بشن هیچی! و در کنار اینا به حرف مادرمم رسیدم درست بود دیگه تمام تلاشمو میکنم دلم برا کسی واقعا نسوزه.
«آدم ممکنه شادیش رو به همه بگه، ولی غم و درد رو نه، غم و درد آدمِ محرم میخواد.»
سیزده روز از این سال گذشت اما من همچنان منتظر لحظه تحویل توام...
‌نمیدونم، مثلا کاش اینجا بودی بغلت میکردم.
خوشبحالتون حداقل صداشو شنیدید دلتون برا صداش تنگ میشه من آنقدر زود از دستش دادم فرصت نشد صداش گوشامو نوازش کنند :))))
کور شدن ذوق ؟! وقتی فکر می‌کنی که آدم مورد علاقت یه لقب فقط واسه خودِ خودت گذاشت و تورو با اون لقب صدا می‌کنه، تا اینکه میفهمی اون لقب برا تو نیست تیکه کلامشه به همه میگه 💔 :)