پرایوتِ دتری
اگه راحت میتونید نفس بکشید همین الان خدارو شکر کنید🦦. من سه روزه بینیم کیپه از دهن نفس میکشم دارم ش
دلم میخواد آنقدر سرمو بزنم به دیوار مغزم بریزه بیرون بمیرم.
«آدم ممکنه شادیش رو به همه بگه، ولی غم و درد رو نه،
غم و درد آدمِ محرم میخواد.»
خوشبحالتون حداقل صداشو شنیدید دلتون برا صداش تنگ میشه من آنقدر زود از دستش دادم فرصت نشد صداش گوشامو نوازش کنند :))))
کور شدن ذوق ؟! وقتی فکر میکنی که آدم مورد علاقت یه لقب فقط واسه خودِ خودت گذاشت و تورو با اون لقب صدا میکنه، تا اینکه میفهمی اون لقب برا تو نیست تیکه کلامشه به همه میگه 💔 :)
پرایوتِ دتری
هنوز هم حس و حال اون روز و داره ..
آدما میرن اما یه چیزایی بجا میزارن که هیچ وقت تکرار و تکراری نمیشن.