پرایوتِ دتری
هنوز هم حس و حال اون روز و داره ..
آدما میرن اما یه چیزایی بجا میزارن که هیچ وقت تکرار و تکراری نمیشن.
میبینی ؟
طوری در رنج کشیدن ماهر شدهای ، که گاهی خودت هم زخم هایت را از یاد میبری.
و اما عزیزم دیدی ؟ دیشب هم صبح شد !(: