چه ميدونم مثلا به جزئياتی در موردم توجه كن كه
حتی خودمم متوجهشون نيستم و گرنه كه همه ميتونن بگن چشمات خوشگله.
بزرگترین باگی که دارم اینه که به محض اینکه باهام خوب برخورد میکنن یادم میره چقدر قبلش اذیتم کردن...
انسان میتونه همزمان که داره دفتر
پلنرِ اهدافشو مینویسه . . .
- به پریدن از پنجره تو بغلِ جاده هم فکر
کنه :)!
پرایوتِ دتری
نیازمنده یه دسته گلِ بزرگ رزِ سفید و قرمزم😭👩🏻🦯💘.
و بالاخره گل گرفتمممم :))))))))))))))))))))))
پرایوتِ دتری
و بالاخره گل گرفتمممم :))))))))))))))))))))))
از امروز . . :))
فکر کنم فقط گل گرفتن از کسی که خیلی دوسش دارم میتونست از یه فروپاشی بزرگ نجاتم بده مرسی بابم 🙃🫂♥️
بماند یادگاری از کادوی تولدم ۱۴۰۵/۱/۱۵
پرایوتِ دتری
از امروز . . :)) فکر کنم فقط گل گرفتن از کسی که خیلی دوسش دارم میتونست از یه فروپاشی بزرگ نجاتم بده
وقتی میای خونه اما هنوز عطرش رو تنه😭💘>>>>
هدایت شده از رویای ِگمشده .
همونجا ك دیگه نتونستم آهنگهام رو برات بفرستم ، همونجا تموم شدی عزیزِ من .
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1ghiddp&btn
اگ برگردی به گذشته و خودِ هشت سالتو توی کوچه قدیمیتون ببینی که داره بازی میکنه..
در گوشش چی میگی؟🫠
خوشحال میشم جواب بدید و کویر نکنید :))