eitaa logo
پرایوتِ دتری
93 دنبال‌کننده
442 عکس
238 ویدیو
1 فایل
اینجا ؟ یه پناه امن برای من . ای غریبه‌ی آشنا، جهان بعدی قول بده پشت منی! :) بر من ببخش ‌. . - اگر نوشته‌هایم تورا یاد کسی می‌اندازد . کپی ؟! اصلا .
مشاهده در ایتا
دانلود
انسان می‌تونه هم‌زمان که داره دفتر پلنرِ اهدافشو می‌نویسه . . . - به پریدن از پنجره تو بغلِ جاده هم فکر کنه :)!
پرایوتِ دتری
و بالاخره گل گرفتمممم :))))))))))))))))))))))
از امروز . . :)) فکر کنم فقط گل گرفتن از کسی که خیلی دوسش دارم میتونست از یه فروپاشی بزرگ نجاتم بده مرسی بابم 🙃🫂♥️ بماند یادگاری از کادوی تولدم ۱۴۰۵/۱/۱۵
اگه هرروز کمی بارون میومد،میشد خیلی چیزها رو تحمل کنیم.
هدایت شده از رویای ِگم‌شده .
همونجا ك دیگه نتونستم آهنگ‌هام رو برات بفرستم ، همونجا تموم شدی عزیزِ من .
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1ghiddp&btn اگ برگردی به گذشته و خودِ هشت سالتو توی کوچه قدیمیتون ببینی که داره بازی میکنه.. در گوشش چی میگی؟🫠 خوشحال میشم جواب بدید و کویر نکنید :))
فقط بغلش می کنم چون من هشت سال پیش به محبت نیاز داشت به یکی که کنارش باشه همراهش باشه استرالیا که روش بود و برای ی لحظه ام که شده ی کاری کنم از یادش بره حتی شده ی لحظه لحظه ... میفهمم چی میگید :))) حالا که نمیشه برگشت اون دختر کوچولوی درونتو زنده نگه دار هواشو داشته باش
بزار تو چنل پیاماشونو منم کنجکاوم بدونم اینکه دغدغه هامون چی بود و چیشد و از این صحبتا ♡از طرف غریبه آشنا ... دارم میزارم عزیزم 🫂🫂 غریبه ی آشنا 💔:)
میگم خیلی دلم برای بازی کردند تنگ شد ... هعییی
خودت چی میگی ؟؟ ‌... دست می‌زارم رو قلبش میگم اینایی که اینجان و خیلی دوسشون داری و ول کن جدی نگیر زندگی و به خودت سخت نکن در آینده هیچ کدوم از اینا کنارت نیستن فقط خودتی که میمونی مواظب خودت باش و رها کن بچه :)