پرایوتِ دتری
نیازمنده یه دسته گلِ بزرگ رزِ سفید و قرمزم😭👩🏻🦯💘.
و بالاخره گل گرفتمممم :))))))))))))))))))))))
پرایوتِ دتری
و بالاخره گل گرفتمممم :))))))))))))))))))))))
از امروز . . :))
فکر کنم فقط گل گرفتن از کسی که خیلی دوسش دارم میتونست از یه فروپاشی بزرگ نجاتم بده مرسی بابم 🙃🫂♥️
بماند یادگاری از کادوی تولدم ۱۴۰۵/۱/۱۵
پرایوتِ دتری
از امروز . . :)) فکر کنم فقط گل گرفتن از کسی که خیلی دوسش دارم میتونست از یه فروپاشی بزرگ نجاتم بده
وقتی میای خونه اما هنوز عطرش رو تنه😭💘>>>>
هدایت شده از رویای ِگمشده .
همونجا ك دیگه نتونستم آهنگهام رو برات بفرستم ، همونجا تموم شدی عزیزِ من .
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1ghiddp&btn
اگ برگردی به گذشته و خودِ هشت سالتو توی کوچه قدیمیتون ببینی که داره بازی میکنه..
در گوشش چی میگی؟🫠
خوشحال میشم جواب بدید و کویر نکنید :))
فقط بغلش می کنم چون من هشت سال پیش به محبت نیاز داشت به یکی که کنارش باشه همراهش باشه استرالیا که روش بود و برای ی لحظه ام که شده ی کاری کنم از یادش بره حتی شده ی لحظه لحظه
...
میفهمم چی میگید :)))
حالا که نمیشه برگشت اون دختر کوچولوی درونتو زنده نگه دار هواشو داشته باش
بزار تو چنل پیاماشونو منم کنجکاوم بدونم اینکه دغدغه هامون چی بود و چیشد و از این صحبتا
♡از طرف غریبه آشنا
...
دارم میزارم عزیزم 🫂🫂
غریبه ی آشنا 💔:)
خودت چی میگی ؟؟
...
دست میزارم رو قلبش میگم اینایی که اینجان و خیلی دوسشون داری و ول کن جدی نگیر زندگی و به خودت سخت نکن در آینده هیچ کدوم از اینا کنارت نیستن فقط خودتی که میمونی مواظب خودت باش و رها کن بچه :)