سلام متن داخل کانال تقدیمتون شد
https://eitaa.com/konjkhalvat
ممنونم که شرکت کردین
با توجه به عکسی که فرستادین نوشتم و خوشحال میشم نظرتون رو بدونم:)
...
خیلی ممنون دست تون درد نکنه
خیلی قشنگ بود لذت برم تشکر 🤍 :)
پرایوتِ دتری
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1ghiddp&btn اگ برگردی به گذشته و خودِ هشت سالتو توی
پاک نمیکنم پیام ها رو باشه بنظرم..
پرایوتِ دتری
درده دستِ سمت چپ و کم داشتم که اضافه شد ببینیم درد بعدی چیه☺️.
درد بعدی مشخص شد دردِ پای چپ.
دردِ دست چپ دید نمیتونه از پا بندازتم گفت بریم سراغ پاش شاید از پا افتاد (میدونم دارم چرت میگم اثرات دردِ زیاده به روم نیارید )
پرایوتِ دتری
درد بعدی مشخص شد دردِ پای چپ. دردِ دست چپ دید نمیتونه از پا بندازتم گفت بریم سراغ پاش شاید از پا اف
همه چی رواله من خوبم نمیدونم این درد ها سر و کلشون از کجا پیدا میشه فقط میدونم خیلی بی رحمن خیلی :)
قربون درد عصبی بشم حتی تو روزای خوبمم تنهام نمیزارن معرفت و خیلیا باید بیان ازش یاد بگیرن 😌🫂.
ولی دوست داشته شدن چه حس قشنگیه ها :)
خیلی دیر حسش کردم خیلی زود هم از دستش دادم اینم میگذره بآو😂.
میگم که کاش هیچوقت نمیگذاشتی بزرگ. بشم و ادما اذیتم کنن🥲💔
...
کاش ..
ولی این ماییم که اجازه میدیم اذیتمون کنند تا ما نخوایم اونا هیچ کاری نمیتونن کنند