فقط موقع هایی که نمیخوام برم مدرسه/زبانکده به بابام میگم مامانمو راضی میکنه نرم🦦💘 >>>>>
بعد تو هیچ کس تا به حال بهم نگفت اگه میخوای غر بزن من میشنوم حتی اونایی که ادعا دارن خیلی دوسم دارن.
تو دوسم نداشتی اما بلدم بودی بعد تو حیف انگار هیچکس بلدم نیست.. :)
من فهمیدم آدما رو نمیشه وادار به محبت کردن کنی،اونی ک بخواد میتونه انجام میده، کنارته،از کسی توجه رو محتاج نشید.
پرایوتِ دتری
غم خودش میداند به چه کسی پیله کند،
با سنگ دلان کاری ندارد، ساده دلان را ویران میکند.