از لحاظ روحی نیاز دارم خیلی بیدلیل پیام بده بگه "فراموش نکن هر چی که بشه من تا تهش هستم"
« من بی خبرم از تو و تو بی خبر از من
سخت است که من دلهره دارم تو نداری
از پـنـجره ی روبـه خـیـابـان اتـاقـت
انـقدر که مـن خـاطره دارم تـو نـداری