پرایوتِ دتری
من شاید خودمو فراموش کنم، ولی کسایی که برام آهنگ میفرستنو هرگز :)
عوا بزار ببینم..
کسی تا حالا برام آهنگ نفرستاده.
یادمه بچه بودم همیشه میوه هارو ریز میکردم میریختم تو یه جایی بعد داخلش اون جا آب و شکر میریختم میزاشتم فریزر بعد که یخ زد میاوردم به زور به خورد خانوادم میدادم که مثلا بستنی درست کردم و کسی تو خونه نمیخورد یا میگفت بدمزس دو سه ساعت عر میزدم همین جوری یهو یادم اومد دلم خواست تعریف کنم 🗿🎀.