پرایوتِ دتری
این روزا 🛐🛐
فکر میکردم امسال بهترین سال عمرمه چون اولاش خیلی خوش گذشت اما الان فهمیدم حالم خوب بود چون از گوشی دور بودم دور از مجازی بودم دور از دروغ دور از کثافت دور از دوست دارم های الکی الان فقط میخوام یکی دو نفر و از مجاری در بیارمو بیارمشون پیش خودم و گوشی مو نیست و نابود کنم..
حیف اون یکی دونفر حیف، نبودن سیمکارتمو در می آوردم و گوشی مو میانداختم تو کشو هیچ وقت دیگه سمتش نمیرفتم هیچ وقت.
پرایوتِ دتری
فکر میکردم امسال بهترین سال عمرمه چون اولاش خیلی خوش گذشت اما الان فهمیدم حالم خوب بود چون از گوشی د
فقط منتظرم اون یکی دو نفر هم ناامیدم کنند و کلا از همه جا دیل بزنم برم ، برم یکم زندگی کنم برم یکم به خودم بیاد..
چقدر احمق بودم یکی از بزرگترین ارزوهام گوشی گرفتن بود وقتی گرفتم از ذوق خوابم نمیبرد هه.
حقیقتا یکی از تفریحات روزانم اینه ک داداشمو بزنم و وقتی اونم خواست بزنه فرار کنم🦦🎀
خیلی کیف میده