پرایوتِ دتری
واسه اولین بار میخوام کتاب بخونم🦦💘 از خوندن همین مقدمه عه چیه نمیدونم اسمش چیه حالا هرچی بغضم گرفت
پ.ن بابت کیفت شرمنده دیگه برقمون رفت منم که نمیتونم تا اومدن برق صبر کنم🦦😂
یه عزیزی میگفت:
بعضی وقتا تو واسش آدم درستی هستی؛ ولی اون هنوز واسه داشتنِ آدم درست،آماده نیست.