پرایوتِ دتری
واسه اولین بار میخوام کتاب بخونم🦦💘 از خوندن همین مقدمه عه چیه نمیدونم اسمش چیه حالا هرچی بغضم گرفت
ولی کتاب خوندن زمانی که خونه غرق ارامشه و فقط صدای بارون از اطراف پنجره میاد تا ابد >>>>
به لطف خدا هم صحبت شدن با بعضیا باعث شد یه شب بالاخره بدون اینکه غمم گین باشه سپری بشه و خلاصه خیلی خشگذشت شکر : ))
پرایوتِ دتری
اوکی ولی تولدت مبارک دوردونه قلبم:)
دوست دارم همه جا بنویسم تولدت مبارک با معرفتِ من:)
دوست دارم به همه بگم تولدته