پرایوتِ دتری
اوکی ولی تولدت مبارک دوردونه قلبم:)
دوست دارم همه جا بنویسم تولدت مبارک با معرفتِ من:)
دوست دارم به همه بگم تولدته
پرایوتِ دتری
دوست دارم همه جا بنویسم تولدت مبارک با معرفتِ من:) دوست دارم به همه بگم تولدته
یادته هرسال تولدتو جشن میگرفتم🙃
نه یادت نیس چون خودتم خبر نداشتی
ولی من هرسال تولدتو
سالگرد روزی که همو دیدیم
سالگرد روزی که بهت گفتم
سالگرد روزی که بهم گفتی
همهههه رو جشن میگرفتم
به شانهای نیاز ندارم برای تکیه دادن . .
این روزها محتاجِ آغوشیام برایِ مردن.
" فقط آدمهای خیال پرداز میدونن که ساعت ها
با چشم بسته دراز کشیدن ؛
و داخل سناریوهای مختلف زندگی کردن ؛
یعنی چی . . . :)