" فقط آدمهای خیال پرداز میدونن که ساعت ها
با چشم بسته دراز کشیدن ؛
و داخل سناریوهای مختلف زندگی کردن ؛
یعنی چی . . . :)
پرایوتِ دتری
واسه اولین بار میخوام کتاب بخونم🦦💘 از خوندن همین مقدمه عه چیه نمیدونم اسمش چیه حالا هرچی بغضم گرفت
نمیدونم اما وقتی صفحات شو لمس میکنم آرومم میکنه مثل خاک و آب و راستش و بخواهید پشیمون شدم از اینکه چرا تا الان کتاب نمیخوندم :))
هر وقت دلم برات تنگ شد هر وقت خسته شدم و کم اوردم اومدم فقط تو پیویت نوشتم و پاک کردم جرعت فرستادن ندارم :))